• Lies

Krijg meer gedaan met een virtuele assistente

Als ondernemer of bedrijfsleider bent je zich misschien niet bewust van hoeveel waarde een virtuele assistente kan toevoegen aan uw bedrijf. Natuurlijk weet je uit de eerste hand hoeveel eisen er worden gesteld aan je tijd elke dag, dat is een deel van de deal. Je begrijpt dat om door de kritieke vroege oprichtingsfase van een bedrijf te komen, je hard moet doorzetten. Veerkracht en doorzettingsvermogen zijn immers essentiële kwaliteiten voor ondernemerssucces.


Maar er komt een punt - meestal vrij snel - waar het totaal zinvol is om een aantal van de frustrerende en tijdrovende administratieve taken uit handen te geven, en om je bedrijf op te krikken door een beroep te doen op een virtuele secretaresse dienst.


Waarom is AdSup zo'n goed idee?


Samenwerken met ons is meer dan alleen maar iemand beschikbaar hebben om op te treden als een vriendelijke, klantgerichte vertegenwoordiger van uw bedrijf. Het gaat om een slimme bedrijfsstrategie, want een virtueel assistente is zo veel meer dan dat.


Hier zijn enkele van de functies die AdSup voor uw bedrijf kan uitvoeren:


  • Het aannemen en plaatsen van telefoontjes voor u. Dit is een voor de hand liggende, maar het ontlast u van uren onnodige telefoontijd elke maand. Vragen van klanten, verzoeken om afspraken of informatie, het opvolgen van leveranciers en leveringen, het maken van reserveringen, en nog veel meer.

  • Beheer van uw agenda. Afspraken, vergaderingen, feedbacksessies, zelfs belangrijke verjaardagen of evenementen: dit zijn allemaal zaken die veel tijd in beslag nemen in uw hoofd wanneer u zich probeert te concentreren op de groei van uw bedrijf.

  • Basis boekhouding. Onkostenstaten bijhouden, aankopen en verkopen vastleggen en ervoor zorgen dat er niets tussen de mazen van het net valt. Dit zijn kleine en bijkomstige dagelijkse taken, maar u weet uit eerste hand hoe tijdrovend ze kunnen zijn.

  • E-mail screenen (of zelfs volledig e-mailbeheer). E-mail is de nummer één tijd- en aandacht in de meeste bedrijven - en iemand hebben die de last kan verminderen is van onschatbare waarde.

Veelzijdig Talent

  • Behandelen & bijhouden van documentatie. Wij zijn zeer georganiseerd en bedreven in het tot het verleden laten behoren van die administratieve en bureaucratische kopzorgen.

  • Een gemeenschappelijk aanspreekpunt. U bent misschien gewoon om het gemeenschappelijke aanspreekpunt voor uw bedrijf te zijn, en het is niet altijd plezier en spel. Klanten eisen uw tijd, personeel of collega's eisen uw tijd, en zakelijke medewerkers (investeerders, bezorgdiensten, die accountant, uw websiteontwerper) eisen uw tijd. Door iemand anders als aanspreekpunt te hebben, kunt je zelf bepalen hoe en wanneer je beschikbaar bent.


Een werknemer kost meer dan je denkt

Hoe verleidelijk het ook is, het is niet altijd zinvol om een fulltime werknemer in dienst te nemen. Hier is waarom:


  • Je betaalt iemand voor zijn tijd, en niet noodzakelijk voor zijn vaardigheden. Wat wilt u?

  • Tenzij je bereid bent veel te betalen, zult u voor training moeten zorgen. Training kost tijd, en tijd is geld.

  • Je zal ook rekening moeten houden met zaken als belastingen, vrije tijd, kantoormeubilair en andere uitgaven, loonkosten, enzovoort.

Als je als startup of klein bedrijf nog steeds stabiliteit aan het verkrijgen bent dan zijn dit de factoren die een verliespost kunnen zijn in uw bedrijf, in plaats van een toegevoegde waarde.


Voordelen van onze diensten


Dus, als een voltijdse werknemer misschien niet uw beste optie is, wat krijgt je dan met een virtuele assistente? Zoals blijkt, veel meer dan je zou denken:


  • Een bestaande vaardigheden.

  • Een virtuele secretaresse heeft vaak ervaring in verschillende bedrijven en met verscheidene normen. En brengt die ervaring en vertrouwen ook naar jouw bedrijf.

  • Resultaatgericht op het vervullen van taken en kijkt niet op de klok.

  • Veel lagere kosten voor het bedrijf. Er is geen belastingen en pensioenregelingen, geen ziektekostenverzekering, geen complexe salarisadministratie kwesties, en geen fysieke ruimte of apparatuur aan te schaffen.

  • Zelfmotivatie is altijd op zoek naar mogelijkheden om een hoger niveau van vaardigheden en kennis te bereiken. Waarom? Omdat het een concurrerende markt is.

  • Tijdsflexibiliteit. Afhankelijk van uw situatie en behoeften, kunnen wij fluctuaties in de vraag opvangen. Bijvoorbeeld, bereikbaarheid voor werk op momenten dat een normale werknemer misschien niet beschikbaar is om te helpen.

Een slimme oplossing voor schaalvergroting


Als je als ondernemer een nieuw bedrijf start, zult u onvermijdelijk het punt tegenkomen waarop je meer hulp nodig hebt. Maar misschien heb je niet de financiële middelen om al of nog een voltijdse werknemer aan te nemen. Het kan ook zijn dat je jouw leiderschapsrol en -vaardigheden nog aan het uitproberen bent. Op dat moment kan het praktischer zijn om samen te werken.


Waarom is dit belangrijk? Omdat in elk bedrijf een veelvoorkomend obstakel voor groei een fenomeen is dat bekend staat als oprichter- of eigenaar-afhankelijkheid. Met andere woorden, jouw bedrijf is volledig afhankelijk van je kennis of activiteit om te functioneren.


Werken met AdSup biedt je een uitgelezen kans om duidelijke operationele procedures op te stellen. Deze moeten gemakkelijk te volgen zijn en kunnen vervolgens worden gerepliceerd in de rest van jouw bedrijf als het groeit.


Klaar om te delegeren?


Gebruik maken van AdSup is een van de meest effectieve manieren om jouw tijd te benutten. Naast het verminderen van je werklast, om jouw bedrijf op een hoger niveau te brengen. Behalve dat het uw klanten een positievere en professionelere indruk geeft, is het ook nog eens verrassend betaalbaar.


Boek vandaag nog een gesprek met ons en zie hoe wij een waarde kunnen toevoegen aan jouw bedrijf.



2 weergaven0 opmerkingen